Wie wordt de beste woordvoerd(st)er?

Wie wordt de beste woordvoerd(st)er? header image

Een workshop die media training-technieken gebruikt om je als groep te doen nadenken over wat jullie als bedrijf willen vertellen, om iedereen heel wat tips mee te geven die van pas komen op het werk, en waarin de vele praktische oefeningen specifiek aan uw bedrijf aangepast worden.

En bref

Peut-être dans les langues suivantes

Néerlandais

De 4 à 10 participants

Maximum de 2 heures

Durée négociable sur demande

Description

Welkom in de wereld van interviews, journalisten en woordvoerd(st)ers!

We beginnen met een simpele diagnose. Een videojournalist verrast één of meerdere deelnemers – kan hij of zij de doelstellingen van uw organisatie duidelijk uitleggen? Deze interviews vormen het begin van een zoektocht die ons langs “messagings”, “omgekeerde pyramides” en “bridging”-technieken zal leiden tot het vinden van de Beste Woordvoerd(st)er van de groep! De praktijkgerichte aanpak zorgt ervoor dat de groep op het einde van de workshop de basisprincipes van mediatraining beheerst.

Photos

https://funkey.be/wp-content/uploads/2022/04/media-training.webp
https://funkey.be/wp-content/uploads/2022/04/flipchart.jpg

Variantes

Propriétés

A partir de ces quatre propriétés, vous saurez rapidement ce que vous pouvez attendre de l'activité. De cette façon, vous pouvez encore mieux adapter votre team building aux besoins de votre équipe.

  • Travail d'équipe
  • Concours
  • Action
  • Apprendre

Disponible dans ces régions

Cette activité peut avoir lieu dans la ou les régions suivantes

Les Pays-Bas
Drenthe
Flevoland
Friesland
Gelderland
Groningen
Limburg
Brabant septentrional
Hollande septentrionale
Overijssel
Hollande méridionale
Utrecht
Zélande

Activités similaires

Vous cherchez une activité similaire près de chez vous ? Sélectionnez une région ci-dessous.

Catégories

À la recherche de quelque chose de similaire ? Des centaines de sorties d'équipe vous attendent dans les catégories suivantes.

Loading...